Ciri Lelaki Yang Aku Idamkan ^^,

salam blogger . okeyh . harinie , cik yoora nak join segmen sorng blogger yg giler terminat sangt2 nie mr Apit . sbb ape aku mnat die ?? sbb die mmg terer uat Doodle . wiiiii ~ suke3 . . blog aku nie pon dipenuhi doodle2 yg apit uat . thankx to Apittttttt so so much ^^.

tajuk segmen die kali nie . ciri lelaki yang aku idamkan ?? hermmm ?? lelaki yang aku idamkan ??? huh ?? mcm mane ye ?? kacak kah die ?? tinggi kah die ?? jom kite same2 terjah *mcm melodi la pulak =.=' huhu



hah ! yg kat atas nie lah . lelaki idaman hati kuuu ~ haha ! x lahhh . *korunk KLIK die untuk ke entry segmen Apit keyhh ^^,



okeyh . jeng jeng jeng !
lelaki idaman yoora mestilah ~

pertame
die mestilah beragama dan tidak tinggal sembahyang . aminnnn ~

kedue
tinggi dr yoora , tinggi sikit pon xpelah , aslkan lebih tinggi . hehe

ketige

pandai ambik hati perempuan !

keempat
suke bg hadiah kat yoora , x kire lah time beday atau x , dan x kesah hadiah kecil atau besar , smue diterimeeee ~

kelime
tidak terlalu ikot trend . org ade fixie , die pon nak ade fixie . org ade DSLR , die pon nak jugak same . padehal duit kering =.='

keenam
kulit die xnak cerah sngt , atau terlalu 'jambu' , nak yg sedang2 saje ^^,

ketujuh
x merokok atau memakai rantai . noktah !

kelapan
bukan kaki perempuan +.+


okeyh . itu sajee rasenye Apit . klau nak disenaraikan lebih bnyk . kunk org kate yoora cerewet sngt pulak . sikit2 sudah lahh . huhu ~

sekarang yoora nak tag
dekat tige org gadis pilihan yoora

Nissa
Rapunzel
Balqis



p/s : ape lagi jom same2 join . tarikh tutup - 8hb November 2011 . jam 12.oo p.m

okey geng ! caw caw ^^,


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

4 000 orang tulis surat cinte:

ika said...

thnxs mengetagged! :)

Eida Arina said...

hai...slamat berkenalan...saya dtg dri segmen yg sama :)

hahahahhahaha....yg kelima kelakar....yg x tahan tu "padehal duit kering"..kalau ade laki camtu...rasenye nk hempuk je dgn batu...hihi...peace :)

Adhwa Yahaya said...

Aku rase ak x jambu, walau pun x de dslr, ak ade xperia, walau x de fixie, ak ade beskal klasik (http://neokhilafah.blogspot.com/2010/03/blog-post.html) n c70 mata bulat... sembahyang insyaallah, dijaga =) haha

sha my heart said...

eh eh dear, sama pula kriteria kita. =)