derma darah lagi . yes !

salam smue blogger2 kat luar sane ?? ade tak korunk kat luar sane yg ketagih nak derma darah kat orang . mstla ade kan . hoho . aku pon tak tau nape , tapi aku suke menderme darah aku kat orng lain . minggu depan pas exam ade progrem derma darah . cepat2lah aku mendftarkan diri . yes . mane yg kedekut darah tu . tak tau lah nape , takot kott . tapi yg peliknye laki pon ade lahh . . kuang3 . . ''. . bile nak cucok uat muke suspend . mmg ar jarum tu agak besar la jugak kan . tapi klau pompuan ley dimaafkan la jugak .

tapi kalau cangginie camne ?? ahakz ^^,


owh ye . darah aku jenis 'B' . .
nilah sifat2 aku yg aku dermakan kat orng laen . heeee~

Jenis Darah B adalah Pemburu (Hunters)
Mereka berdarah B adalah golongan yang periang, memiliki semangat dan aura personaliti yang kuat dan tersendiri. Dalam waktu yang sama, mereka tidak menghiraukan apa orang lain fikir tentang mereka dan liar. Mereka boleh menjadi sangat lemah, pemalas dan kurang sabar. Namun, mereka juga sangat bersungguh-sungguh (passionate) dengan apa yang mereka mahukan.

Peribadi Asas:
Pantas membuat keputusan, boleh menjadi sangat fleksibel, tidak kisah pada peraturan, menghormati penemuan sains dan perkara praktikal.

Kadar Toleransi:
Mengekalkan sepenuh minat pada apa yang mereka lakukan, kelihatan tidak sabar, tidak sukakan kerja yang berulang.

Bagaimana mereka melihat masa hadapan dan masa lampau:
Sukar melupakan hubungan terkini tetapi mudah melupakan kenangan masa silam.

Bagaimana mereka menggambarkan perasaan:
Seorang yang ‘expressive’, ‘cool’ dan bersifat objektif, walaupun selalu bergurau tetapi boleh menjadi sangat pemalu, cepat menukar ‘mood’ seperti cuaca, tidak boleh berhenti merungut apabila mereka kecewa.

Bagaimana mereka bekerja:
Kreatif dan memiliki idea baru, tidak boleh membezakan kerja dan hobi,sukar menerima arahan, tidak gentar mencadangkan perubahan yang inovatif dan tidak takutkan kritikan.

kalo korunk sume nak tahu , personaliti korunk berdsarkan jenis darah . tengok kat sinie ae :)

lov3 . . lov3 . . lov3


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: