F . Y . I :)


salam semue blogger dan smue pembace2 dr luar sane . . dimaklumkan sy sudah berhenti dr menjadi warge FACEBOOK . . diatas sebab2 tertentu . . harap maaf . wlaupun kwn2 aku yg dr f6 belom smpat pon ag nak add aku . aku mntak maaf sngt2 . korang koling2 jelah ae :) . smakin hari aku ngan fb . smakin aku rase serbesalah n rase saket hati pon ade . aku tau aku x layak pon nak saket hati ke . ape ke . tapi dah 'ter' nak buat mcm mane kan . sooooo . slamat tinggal fb ku yang ter'sayang . 'tun purpleholic' da xde . sape2 nak ambik name tu dr aku dipersilekan . sbb setahu aku mmg aku da chek kat mlaysia nie , aku sorng je yg letak 'purpleholic' :) . so , let me be the first . thankx kpd smue yg pernah jd teman FB aku ae . bia blog aku menemani hidup aku . still boleh hidup kan ?? hu3 :) sranghaeyo0 ~

~ sranghae myung-dae haru-haru :) ~



aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: