haishh . pos laju da lame dtg .

salam semue blogger kat luar sane . cehat ?? da makan ?? tidor cukop ?? haha . . mestila smue ok kan . hemm . korunk smue msti da dapat baju blogger 'GBC' tu kan . pos laju datangg~ hi2 . tapi nape ehh x ramai yg uat entry untuk baju nie . *termasuklah aku . heh ~ ^^, aku nak jugak kan tengok korunk mempergayekan baju nieh . boleh tahan smart la jugak baju tuh . tapi nape aku tak pakai2 ag ekk ?? erkkk ''. . xpelah abaikan . lalalaa ~

*akak dyla , pinjam sat ae gambar t-shirt nie . hehehe ^^,

ade sorunk blogger je yg mencomelkan diri pakai baju nie . yeah . comeyl giler . tunggu kak kerol . ang balik nnt , tak kire elin nak jugak tngkap gmbar ngan ang pkai baju nie . wahahahaa~ meh2 usha sat blog akak kiut nie .

. itu saje . time kaseh .


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

2 000 orang tulis surat cinte:

Miss Y and Her World said...

errr tak tau pun pasal shirt tu. almaklumlah blogger baru (-_-)"

Seronok Ke Iklankan Diri Sendiri Dalam Facebook?
Tips : Cara Mudah Kantoikan Boyfriend Curang

d_LA said...

hehe..tulah, akak pun lmbat wat entry psl ni..rupanya ada lg yg lmbat buat..tp mmg comey pun baju ni kan