ok fine . mmg sengal !


this post is totally emotional . u can read . but please do not judged it . tq =)

yeah . sejak . due menjak nie . mmg aku bnyk uat bende2 yg sengal . n aku sendiri x sedar ape kesannye pade diri aku . uh ! mcm kat fb . haaishhh . sumpah aku x tau nak kate ape la kan . bnyk masalah aku dtng dr fb . uh ! nak kate aku salah gune fb ? xde la pulak . niat aku cume nak berkawn je pon ngan org . knpe mesti ade yg terlebih sngt . laen la yg aku layan . aku kwn ngan sume org derr ! no heart feeling . klau aku layan+rapat+syg pon ngan T.M.H . . :) . yes ! i admit it . mmg aku suke nak gurau2 ngan org kat fb . tapi xde niat pon na bg harapan kat dorunk . aku bosan la mcm nie . boleh x bg aku space sikit . hemmmm . . but not u T.M.H . syg u tauu . i mean yg laen2 tu . pliseee . go away . i don't need sumone like you to making trouble with me ! i hate it !


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

2 000 orang tulis surat cinte:

syrupmasin said...

eeerrr..takot nye..

zuneta said...

assalammualaikum dik...sis datang jenguk follower zu ni...entry ni ada unsur2 ada org ggu ye...ala, FB ni..lau kita pandai hindari yang buruk tu...tak kan ada pe2 jadi...jadi...lau tak suka, block je orang tu..habis cerita...