pendapat para lelaki ??


post nie untuk segelintir lelaki yang berfikiran cetek !

situasi aku : kerje kat kompleks sukan sementare tngah cuti sekolah .

owh . . lelaki . lelaki .
korunk suke memperlekehkan kaum hawe . kenape ye ?

di suatu petang , mase aku tengah sebok membasuh pinggan . tibe2 datang la sorunk bro yg 'bajet' macho . . usha2 line . nampak aku . kenyit2 mate . pastu aku buat x layan . 0.o

tibe2 .

die --- + dik blaja lagi ke dik ?

aku --- + a'ah , pra-u kat sekolah lame .

die ---+ alaa dik , watpe belaja tinggi2 , nanti ke dapur jugak . baik kawen je terus . 0.o

errr . hello . aku nie berwawasan lah . cube fikir dulu sebelum becakap . skrang nie sume org mengejar kerjaye . x kire laki atau perempuan . perempuan pon layak untuk bekerja . n ade yg lebih hebat dari kaum lelaki . aku x tahu nape aku geram sngt bile dengar laki cakap macm tu . diorang x sedar ke , satu hari nnt dorunk akan kawen dngan perempuan jugak kan ? ? ade ke yg nak kawen dngan laki ? ? '' nanti ke dapur jugak '' ?? mmg la nanti akan ke dapur . bile da kawen mstila nak masak untuk suami masing2 kan ? takkan nak biarkan suami kite kebuluran pulak kat rumah ? cube klau perempuan x ke dapur . xde yg tahu masak . korunk nak cari maid ? nak rabakkan duit hari2 makan kat kedai ke ? x kann ~~

so pikir2kan lah dulu sebelum melontarkan kate2 . jngn merendah2kan kaum wanita . tanpe kami . korunk x lahir kat dunie nie . ade ke yg kuar dari buluh betung ? xde kann~ so PLEASE do respect us . tQ . :)


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: