oh kawan !

oh kawan . . kalau lah korunk tahu yg aku sbnrnye mmg berniat untuk berkwn dngan kamu semue untuk selame-lamenye . . tapi maafkan aku klau selalu buat korunk sedih . lonely . n kdng2 mcm x layan korunk . tapi bagi kwn yg da selalu temankan aku . . thankx alot . . nak senaraikan name . . uh , cukop ramai dan x terkire . . huuuuu~ yes , i admit it , aku mmg bnyk kawn , dan kwn2 aku baik2 smuenye . . klau pernah sakitkan hati korunk aku mintak maaf . klau pernah buat korunk sedih . klau pernah saje sakitkan hati . saje buat2 x layan da lain2 lagi . aku mintak maaf sngt2 . . klau yg da bnyk kali termkan hati . yg mane yg kcewe ngan aku . . ribuan kemaafan aku pinta . *walaupun raye lambat ag . heee~

kadng2 aku sengaje buat cmtu . . kdng2 aku x sengaje , ade hal . dan malas nak nyatekan ape sbbnye . . saje je x reply mcg korunk . x angkat call korunk . . x tahu lah nape . huuu~ sorie sngt2 . . tapi mostly yg terjadi kat kwn2 laki lah ae . . sorie . . korunk mmg nak kwn ngan aku kan . tapi jngn simpan ape2 . aku x suke . aku x minat lah . . maafkan aku . . ermmm . . untuk aku 'if fren , forever fren' . . not more than that . =)

yg gurlz pulak , korunk xde masalah lah . . syg korunk smue . x pernah lak x balas text korunk .
aku ryndu kawan2 aku . . yg dulu , sekarang dan yg paling 'baru' . . thankx for being my fren . saranghaeyo :)


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: