# Marhaban Ya Ramadhan

Ya Allah
Aku bersyukur kepadaMu atas nikmat yang telah kau berikan , 
Kau masih memberi kesempatan terhadap diriku untuk bertemu Ramadhan yang mulia pada tahun ini , 
Walaupun sudah beribu kali aku berpaling darimu , 
Hanyut di dalam arus dunia , 

Ya Allah Ya Rahman
Engkau berilah kekuatan keatas diriku bagi menempuh segala dugaan yang kau hadiahkan untukku ,
Engkau tabahkanlah hatiku untuk menerima ujian darimu , 
Engkau berilah aku sinar yang baru , 
Agar aku dapat menjadi hambamu yang tulus mencintaiMu , 
Agar Ramadhan kali ini akan lebih bermakna dari Ramadhan sebelum ini , 
Tunjukkanlah aku jalan yang engkau redhoi Ya Allah

Salam Ramadhan Al Mubarak Sahabat sekalian . 
Marhaban Ya Ramadhan .



aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: