aku perlukan kerja !

Salam blogger . owhhh . ok . pejam celik pejam celik dah seminggu aku duduk melangut kat rumah tanpa sebarang pekerjaan untuk mencari sesuap nasik ?? ohh , macam selama nie aku pulak lah yang cari duwit kann ?? =.=' haha ! tau tak aku bosan duk umah nie . aku nak kuar rumah kawan2 tak balik lagi . wahai ellyn dan juga ayum . bile korunk nak balik nie . aku kebosanan duduk kat rumah tau tak ???? T___T

...............................................................................

hemm , aku nak kerja weyhhh . boleh jugak aku topup2 henfone , gayut2 kat dahan maxis sampai patah kann . nie nak gayut kene pinjam fone mak ?? what ?? tak macho lahhhh weii . sejak bile aku nie macho ==' err~

bos kesayangan aku nie pulak tak panggil2 lagi aku keje . ingat aku nie ape hah  ?? nak suruh terperap kat rumah nie . 2 bulan tu kejap ke lame ye ?? boleh tak tolong pendekkan sikit jadi sebulan . sebab aku dah tak sabar nak balik upsi balik . aku nak g kelas . aku nak g library tau tak ??! nak makan dekat kedai shahira tomyam ! waaaaa T__T

kalaulah ayah n mak aku bagi aku keje sekarang nie . takdelah aku rase bosan sangat macam nie . awak jauh :(  hehe ~ *tibe2* 

konklusinye !!



p/s : tolong pujuk ayah aku bagi aku kuar kerja . sob sob :'(


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

2 000 orang tulis surat cinte:

Ain Dzaya said...

carila pape kerja selagi ia halal...jgn terlalu memilih yer..

"" Kenapa akak pakai niqab? ".".

OrgLainYgBuat said...

selalu lepak kat umah, rasa nak carik keja. satgi dah dpt keja, rasa nak lepak kt umah...:D

P/s:come visit my blog :)