Bila gugup datang melandaa ! ~.~

salam blogger . wuhooo ! lame gile tak update blog . sampai hati aku tinggalkan blog aku kesorangan T____T  . huh . semua sehat ke ?? da lunch ?? memandangkan yoora de 2 minggu je lagi sebelum habis sem yang pertame di upsi . make , dengan ini yoora dengan banggenye megatekan yang yoora akan cuti 2 BULAN !!!! wiiii ~ hepi hepi hepi . dalam mase 2 bulan tu , bolehla yoora menghabiskan mase dengan blog sebagai pengganti assignment ! yes ! :D

........................................................................................

ok , back to topic now ~
dup dap . dup dap . . . *jantung


kalau cakap pasal exam ?? semue macam tak senang duduk . even orang yang paling pandai sekali pun , akan gugup . ni kan pula aku yang tak kucup  cukup kukuh lagi ilmu di dada nie ! owh no ~ next week nak exam . semue sekali ade 7 paper . whoo . . . banyak nyeeee . . kenape banyak sngat :( huhhhuuuu . . exam nie adelah exam yang pertame aku kat U . emmm . takutt ?? of corse la tak takut !! haha . time nie jugak la nnt ayah aku nak tengok pointer first aku . so ?? camne ?? ape cerr ?? hemmm . . 

ape yg aku mampu buat untuk go trough exam sem yang pertame ini ? oh yeahhh ! aku mmg suke study last minit cuz that is my style . wuhuuuu . stylo tak ??? ok fine , tak stylo lansung =.=' 

aha . yang pertame sekali tingkatkan kerajinan aku untuk terus membace buku . owyeahhhh . ok ok . aku janji . aku akan baca buku je tauuuu . bukan muka buku . lalala~

               vs    

hehehe . abaikan gambar diatas, dan yang seterusnye . cube menulis nota sebanyak mungkin dan semampu boleh . huhhhh ~ smpai jadi macam bro kat bwah nie .

.
.
.


okey ~ dont try to say anything . sumpah aku tak kenal pun sape die nie . jumpe kat google . nmpak mcm kepenatan . huh ! sorie bro i curi gmbar kepenatan u . huhu . creadit to : http://binggopepper.blogspot.com
.
.
.
then, mulekan exam !!

.
.
.
dan akhir sekali beratawakal kepada yg Satu :)



* Kepade student2 yang sama waktu dengannya , selamat menduduki peperiksaan . 
may Allah always help and guide you ~
dan jangan lupa doakan kejayaan ku :)


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

4 000 orang tulis surat cinte:

Hao said...

Oh, first time yoora ambil exam as U student. I think your pointer will be good than me. FIGHTING,Yoora.

Hao said...

woah,first time yoora ambil exam as U student. I'm thinking your result will get a high pointer. FIGHTING,Yoora.

Ain Zayy said...

salam..
gudluck for ur examm
btw, singgah sini bc entry n follow skali..kalu sudi follow la balik..
hik :P

salam perkenalan =)

Ain Zayy said...

salam..
gudluck for ur examm
btw, singgah sini bc entry n follow skali..kalu sudi follow la balik..
hik :P

salam perkenalan =)