Kembali Terjalin

Salam blogger :)

wahhh . nampaknya memang lama lah aku biarkan blog aku yang tak seberapa ni terbiar begitu sahaja . fuhhhh ~ fuhhhh ~ *tiup-tiup habuk . huhu . kecian kat kamu ye wahai cik blog . owhh , sebelum terlupa , sekarang dah pun masuk dipenghujung sem dua aku di upsi . jadi tibalah masa untuk aku kembali berperang di dalam dewan exam minggu depan . kepada yang nak exam jugak tu , wish you all good luck keyh :) 

aku kembali menulis blog untuk menjadi diri aku yang dahulu . aku berhenti menulis blog kerana aku tak tahu menilai diri aku sendiri selama ini . wahhhhh ~

lepas saja final exam ni , dengan izin allah . aku akan kembali aktif . kesian kat follower aku yang folo aku tapi macam tak ada apa-apa faedah pun folo blog ni kann . haha ! walaupun follower tak beriban-riban . tapi aku still hargai dan mahu memberi sedikit walaupun tidak banyak ilmu yang aku ada ~ lepas final exam ni jugak , secara rasminya jugak aku akan mengubahsuai blog purple ku ini menjadi ---- jeng jeng jengggg ~ mana boleh bagi tahuuu . hahahaha ! tunggu lagi dua minggu ya semua dan lebih suprise lagi aku akan banyakkan post yang bertajuk cornetto . ehhh ??? kenapa cornetto ye , dan mungkin juga akan ada post yang bertajuk chupa chups . hiiii . ada maksud disebaliknya . akan lebih banyak lagi persoalan dan tanda tanya yang akan timbul dalam blog aku ini walaupun blog aku ini tidaklah sehebat blog terfaktab yang bergelar ''Definisi Cinta Infinisi'' itu . owhhh . terharunya kalau aku sehebat mereka T____T 

banyak jugak yang aku perlu luahkan dalam blog nie . opssss ~ hehe ^_^ tak perlu banyak sangat lah kan . cikt-cikit sudahhhh . tapi satu je yang aku tak akan tukar dalam blog aku ni , iaitu warna blog . yes ! sebab apa ?? sebab aku memang peminat setia warna purple . kalau tak takkan jadi nama FB aku Tun Purpleholic kannnn . hihi . purpleholic ??? masih ada jugak yang tertanya-tanya apa maksud purpleholic ?? satu hari nanti akan aku post entry tentang gelaran ni . jadi tanda tanya sama macam dari mana datangnya nama Tun dalam keluarga aku . hii ~ seronok buat orang tertanya-tanya nie . oklah , daripada aku teruskan membebel kat sini , jam pun dah hampir pukul 10 , train balik tangjung malim kol 11.20 . jadi moleklah jikalau aku beredar dari dashboard blogger nie . selamat jalan romeo ~~ hehe

doakan kejayaanku kawan-kawan :)
Assalamualaikum .

aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

0 000 orang tulis surat cinte: