10 sebab lelaki KACAK masih membujng ? ? O.o

salam . .
hye3 . .
korunk kat lua sane mesti ade kwn2 or sedare2 yg x tawen2 ag smpai sekarang an . . umo dah kat 40-an x tawen2 ag ? ? ape kes nie ?? ish3 . . xpe2 , setiap org mesti ade sbb2 mereke yg tersendiri kan ? ? ni adelah kemungkinan2nye . . 0.o


1) Tidak ada nafsu terhadap perempuan. ( agak bahaye nie ) hermmm ? ?

2) Ada pengalaman pahit dalam bercinta.


3) Dilahirkan dalam keluarga porak poranda.


4) Terlalu mencintai seseorang dan apabila cinta itu tidak kesampaian, terus hilang selera untuk berumah tangga.
errrr ? ?

5) Takut tidak bahagia bila berumah tangga nanti.


6) Meragui kemampuan seksualiti sendiri.
( kemungkinan besar mempunyai penyakit lelaki ) 0.o

7) Merasakan diri lebih bebas dan senang hidup sendiri.


8) Telalu sibuk dengan pelajaran atau perkerjaan.


9) Bimbang tidak dapat membahagiakan isteri dan takut mendapat anak cacat atau tidak cemerlang
sepertinya.

10) Sentiasa merasa tidak bersedia dari segi kemampuan material dan takut pasangan kecewa tidak dapat apa yang mereka inginkan.


the end

conclusinye . . jngnlah kite rase pelik pulak . n kate dorunk x normel ?? . . wanita2 kat luar sane pon ade gak masalah2 mcm nie . . hanye diri mereke sendiri je tahu sebb2 mengape mereke bertindak untuk tawen lambat . . =)

lov3 . . lov3 . . lov3


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

3 000 orang tulis surat cinte:

"Che Ain" said...

hehe ala nak 1000 dat=ya..xnak 1000 dalih..
sy suka purple jg..

Fakhrul1409 said...

agak2 fakhrul kacak tak? Wkakakaka...

hawiz said...

ooh....yg 1 tu mmg bahaye..demmm..takot hawiz