balik cuti , update dan assignment :)

salam blogger . selamat pagi . hai smue . ya Allah lamenye aku tak update , lamenye tak mencontengkan karya2 dekat blog kesayangan aku nie . huh ! dah naik bersawang dah blog aku ni weyhh ~ siap ade labah2 tarantula lagi . gile lahh . bayangkan lamenye macam mane ?? dahla janji masih belum ditunaikan . masih ade tugasan di blog nie yang aku masih belom aku langsaikan lagi . mesti ade mane2 pihak yang marah kannn . maafkan saya . saya insan yang lemah . saya hanya merancang , tuhan yang menentukan semuenya T__T 

ok , back to topic . . 
sekarang dah masuk cuti yang kedue dalam sem pertame aku di UPSI . alhamdulillah , semue baik2 belaka di sane . emm , abaikan jelah kontroversi yang berlaku , kite cume perlu tingkatkan prestasi :) hihi . mase yang ade kat sane mmg tak cukup untuk meng-update blog aku yang tak seberape nieh . sorry to say sngat2 . bizy ?? hemm , takdelah sangat2 , masih boleh meng-on9 , tapi mood untuk update blog mmg takde lah kan . malam buat assignment , tido lambat . bilelah nak bersuke ria dengan blog nie . haishhh ~ kesian blog aku nie kesepian =S

and assignment . . 
huh , mmg banyak , dan tak terkata lah banyaknye . konon2 berangan kalau freashie baru masuk nie , takdelah dapat assignment bertimbun . . sekali . nah ! ambik kau syg ~ tiade pengecualian , sila siapkan , dan upload dalam portal . wahahaaha . budget macam aku tahu je ape ke bende portal tuu . nasib baik lah ade sahabat teman kawan classmate yang perihatin . owhhh . aligato ! terima kasih :)



aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

1 000 orang tulis surat cinte:

Rul said...

GF tu Singgatan bagi GENG fiQ'Ra.