jangan lapar mate !

salam semue blogger luar sane . huh ! stakat hari ini . puase korunk penuh tak ?? ke .... ade yg dah ponteng niee ?? ehhh . ngate org pulak . heheheee . . hemmm , tahun nie tak tahu lah nape . orang macm terlebih exited pulak nak raye . nape ye ??? *ngate org lagi , padehal awal2 da beli baju raye =.=' . berbalik kepade topik kite hari ini . kenape kate lapar mate ???? kenape ye ?? hahh ! sebb mate kite je yg lapar , perut x lapar . . . . eh ? yeke ??? x . x . x . . maksudnye . etu nafsu kite je . bile bulan puase . ape yg kite tngok , smue nak . smue nak beli . nak2 klau pegi bazar ramadhan . huh ! mmg sakan la mmbeli belah . klau beli cikit2 xpela . nie mcm nak buat kenduri . nak buet ape syggg ???? korunk makan ke ponn smue2 tu lepas bebuke nnt ??? msti x kannn . msti tnggl mcm tu je . . tak ke mmbazir namenye tuuu ?? ish2 . . tak kecian ke kat makann2 tu . buang cam gitu jee . . jadi . mengikut kajian sy . jngnlah melibatkan diri dngan bazar ramadhan tu . makann kat rumah dah cukop dah yang . x perlu nak extra2 nie . biarlah puase kite di dalam lesederhanaan . klau kite berjimat , dan tak membazir lagi bergandelah pahale yg kite akan dapt . ok geng !

*hiasan semate2 . hi3 ^^,

. itu saje . trime kaseh .


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

2 000 orang tulis surat cinte:

adan said...

bawa duit rm2 je g bazar.. save bajet.. ehehe

Cik Gee said...

ini bikin jeles punye gambar ni.. haha..