Aktiviti Menyeronokkan ^.^

Salam Blogger

hah . memandangkan cuti sem takda lah panjang sangat macam sem lepas , tak sampai satu bulan pun . jadi kuranglah kecenderungan aku untuk bekerja . cuma duduk kat rumah menternak lemak jelahhh T___T oh tidakkk ! haha 

oleh sebab kebosanan yang terlampau dan tak tahu nak buat apa kat rumah ni , aku mula merajinkan diri untuk melakuakan aktiviti yang dapat menghiburkan hati aku . ehhh ?? haha . mandikan si comel macham aku dua ekor nie tommy dan cimba . selain dapat menghiburkan hati , aku jugak dapat membantu membasmi kuman diorang . hahah XD


* apa ??! aku kene mandi harini . oh jemmm 0.o *


.
.
.
.

akhirnya *.*

* noo nooo . lepaskan akuuuu :'( *

* rosaklah bulu aku yang cantik lagi halus , guna jari pun boleh ''. *

* lihatlah lelemak ku . haha ! *
.
.
.

* cakk !! comel tak saya posing selepas mndi ='D *

nota kaki : dinasihatkan supaya melakukan aktiviti diatas dikala kebosanan untuk mendapatkan hasil yang comel . Kbai ^^.


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

1 000 orang tulis surat cinte:

Zack Hazze said...

lepas ni cuba mandikan lembu kesayangan plak tau...heheh...