kenape aku x suke laki isap rokok ? ?


hermmm . . kenape erk , aku x suke . . mmg la x suke , klau tanye kebanyakan perempuan kat dunie nie pon , dorang mesti akan cakap ' eeee ! aku x suke la dak laki yg merokok ' . . busuk la , hape la . same to me . . tapi , penah terfikir ke yg pakwe2 korunk sekalian tu x merokok . camne klau dorunk pure2 je depan korunk ? ? bile time nak jumpe , sembur ar perfume adidas ke , dashing ke , minyak ata ke sampai satu botol . . pastu wat muke penuh beriman dan bertakwa ! adoiiyy . . smue tu x mustahil lah . . bak kate abg purple "perempuan mmg senang kne tipu" . hah ! mmg betol statement tu . .

tp aku x ke sebelah pihak je . . ade jgk pompuan yg tahap bangang nak mrokok . . cam minah nie !

adoiiyyy . . pelik2 . . best sangt ke merokok nie ? ? bkanke mencari mati ? klau pompuan lain kesannye , klau laki pulak lain kesannye . . hermm . . cube pndang mase depan . bhagie ke klau kite bersame org yg isap rokok nie . klau x dpt rokok , comfem2 ar cam org setahun x dpt dadah . . baran x tentu pasal . . purple tau smue ni pon dari pengalaman hidup purple sendiri . .

ni pulak , hah ! comfem esok mati ! 0.o
konon hebat ! !


dah puas2 sedutt . . setahun kemuadian !

^
.
.
.

agak2 ade org nak kiss x klau mulut korunk da jd camnie ??
MESTILA TAK !
ergghh !

pastu susahkan keluarge . . bile sakit , masuk hospital baru nak nyesal . . bile tau da dapat canser , baru nak tobat . . baru nak kate 'katekan tidak pd rokok' ? ? pastu bg yg berpacaran lak , bile kantoi awek tau korunk merokok , baru kecoh satu kampung nak mintak maaf , awek nak lari baru nak menyesal JANJI ! SUMPAH ! xnak buat lagi . . bile da dkat ngan kwan yg cam tut%&#@## , buat balik an ! ish ! x paham ! tp terus terang purple cakap , purple xnak hidop dngan org yang merokok . . pkir mase dpan lah . . jngn pkir sedap diri sendiri !

klau dah jd camnie !
.
.

hermmm . . xley diselamatkan . .
x kecian kat keluarge ke ? ? xde ayah , xde ibu . . ? ?
sayangilah diri anda , krane org disekeliling kamu lebih menyayangi diri kamu . .

*maaf, entry kali nie agak emo . . 0.o
renung2kan dan selamat beramal !

lov3 . . lov3 . . lov3


aishh . like je ke ? comment2 la cikit . peace ^^V

2 000 orang tulis surat cinte:

budak kampung said...

takmau rokok....busuk huhu

kalau x malas,singgahla
18sx-baju tak seksi tapi seksi
CEO japan airline naik bas pergi kerje
18sg ngeri,akibat memandu sambil pegang talipon
aura usop wilcha!!!

Qamarul said...

naseb baik saye dah berenti.
tapi kenkdg sangap gak kan.

now saye gantikan ngn mkn buahan or atleast minum juice..

malas dah nak smoke.
berdosa pun kan..
n leh digelar munafik..